Sevalersin hiç korkulacak bir durum değil. Tek yapmanız gereken kasmayın , rahat bırakın kendinizi , içinizden 10 a kadar sayın hemen bitiyor zaten . Elbette ki kişiden kişiye değişir ama , abartılan kadar dayanılmayacak bir acı Yok ortada , ben az bi sızlama hissettim okadar . 🙏🏼☺️ Bebeişimiz için ☺️😇
Benim merak ettiğim ,her kontrolüme gittiğimde bu muayeneyi yapacak mı doktor 🙄