Bsrtrcl Canım tahlil sonuçlarını beklemelisin bende ağustos 5'te kürtaj oldum bi ay genetik testleri bekledik ve kan pıhtılaşması çıktı.
Kan pıhtılaşması da ciddiye alınacak bişey. Hamilelik öncesi coraspin vs hap kullanıyorsun kaldığın da ise iğneye geçiyorsun. Bebeğin gelişmesi için iğne şart. O sonuçları beklemelisin tekrar kayıp vermemek için 🤗🙏🏻