Tugcefe Bugün tam 38 haftalık oldum ilk kez ama ilk kez belimde ve kasıklarımda yumurtalıklarımın orda 10 dakikaya bir girip çıkan bir ağrımı deyim sancımı deyim artık bişe varr bu yaşadığım ne olabilirr 10 dk da bir vuruyor ağrı 1 dk sürüyor geçiyor 10-15 dk sonra birdaha aynı 2 saattir bu şekildeee ????? Belimin ağrısı kalçama vuruyor adet sancısı gibi bişeee
Kumsalinannesii Tugcefe canim bi duş al agrin geçmezse hastaneye git mutlaka yalancı sancılarda olabilir Doğum sancisida 😉
Dlnbngl_12 Tugcefe canm doğum sancısı belden baslar kasiklarin oraya kadar bildiğim kadarıyla sadece kasiklara gelen ara ara sancilarda yalancı sanci okur sen bencede bi duşunu al güzelce gecmezse hazirlikli bi sekilde hastaneye git
Tugcefe Kumsalinannesii nişan gelemden su gelmeden bebek gelirmi peki ilk hamileliğim bilmiyorum ama bu giren çıkan ağrılar korkutuyor adet sancısı gibi aynı 10 dk ya bir girip çıkıyor belime felan
Tugcefe Gulsunn yok canım nişan gelmedi ama bu yaşadığım şey ne hiç anlamadım korkuyorum ilk hamileliğim 🤦🏻♀️
MucizeAnnesi3545 Tugcefe doğum sancısı olabilir canım onu tarif ediyosun. Bi dus al sıcak beline tut. Gecmezse hazırlıklı bi şekilde hastaneye gitmeni tavsiye ederim. Merak etme zmanın iyi korkma ne güzel bebiş gelcek işte 🤗
Kumsalinannesii Tugcefe canim olabilir benim sadece Nisan’ım gelmişti. Ama gelmeyen arkadaslarimizda var sen düşünü al duş rahatlatıyor rahatlamazsan Doğum sancısı olabilir çokta bekleme ne olur ne olmaz 😉