Nadis_cvk Kızlar çok kötü grip olmuş üşütmüşüm nane limon içsem bişey olur mu ? Net bilgisi denemiş olanlar yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Buketttt Nadis_cvk ben içtim cabim.bisey olmaz ama limonu bol bol koyma kan sulandırıcı özelliği var, balla iç
Verdam Nadis_cvk ben doktora gittim ilac vermedi nane limon iç bol bol dedi canim bu arada çok geçmiş olsun
Kalp26 Grip oldugumda bir poşet mandalina yemistim gün icindede sık sık limonlu su içtim malum hamılelıkte ilac onerılmıyor nane limonu bılmıyorum ama bir fincan ıhlamur icebılırsın
Kubra1234 İlaç içemedigimiz için günde 1 bardak içiyorum ben 32 haftalik hamileyim bi sorun olmadı ıhlamurda aynı şekilde abartılmadığı sürece bişey olmuyo😊
Nadis_cvk Verdam teşekkür ederim bende limon içmek düşüğe sebep oluyormus diye biliyorum o yüzden tedirgin oldum birde 2 aylığız daha 😍🙏🏻
Ecegul Nadis_cvk evet taze zencefil olsa daha iyi. Dilimleyip yada rendeleyip bikac dakka kaynatmak . Hicbir zarari yok dedi. Tedbir amacli aşırı içme dedi tabi İcine bir iki dilim limon ve bal cok iyi gelir
Bsrbkts Nadis_cvk ben de salgın zamanı grip olur gibi olmuştum doktorum nane limin ıhlamur içebilirsin hatta c vitamini almak amacıyla kuşburnu da içine at dedi. Kullandım ve çok şükür gribe yakalanmadan kurtuldum ve ne zaman bu yönde bir kırgınlık hissetsem yapar içerim
Tugcesu Nadis_cvk canım ben de senin gibiydim doktorum içme Dedi cok tüketildiğinde fazla gelirse rahim ağzında genişlik yapıyormuş
Ltfy Ben de yeni geçirdim nane limonu bilmiyordum bitki çayları da içilmez Die🤦 sabah akşam dayandım mandalina suyuna 2.günü biraz yatırdı sonra çok şükür boğazlarımada iyi geldi gribimede bide nar yedim bunun yanında bol bol çok şükür geçti c vitamini bence tek çaresi gibi geliyor 🤗 tez zamanda şifalar olsun inş. Hamileyken çok kötü bişeymiş grip olmak 😞
Nadis_cvk Ltfy evet ilaç kullanamamak falan çok zormuş ağlayacak yer arıyorum 😂 rabbim hepimize şifa versin hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻💙