Ati22 Merhaba kızlarla sizlere danışmak istediğim bişey var. Aralıkta dogum yapacağım ilk etapta buhar makinası alıp evi nemlendirmek gerekir mi ve hangisini önerirsiniz?
Hiler10 Canım bende Mart’ta Doğum yapacağım ve ben alacağım lazım olur diye sonuçta evin içi kurur yani kış mevsimi açıp havalandırmayı da yapamayız sık sık sen bilirsin yine de