Zeynep06 Bykn50 ay çok şükür böyle bir post açmayı bende çok düşünüyordum zaman biraz ilerlesin de öyle diyordum benim de 4. Sezeryan olcak inşaAllah, 4. Olanları çok merak ediyorum
Zeynep06 Bykn50 bu arada çok geçmiş olsun biraz anlatırmısınız nasıl geçti bende 20+6 haftalık oldum şükür
Hatice2481 Dikkatli olmanı tavsiye ederim. 4. Sezeryan olan bi tanışımız çok erken doğum yaptı 5.5 6 aylıkken amayaşadı bebeği içini ferah tut. Daha özenli olmalısın 4. Sezeryansa
Asel_mucizem Benimde 4.olucak inşallah bunuda sağ salim alırım kucağıma şimdi 23 haftalık olduk.sizede hayırlı doğumlar olsun 🙏