tubizm 2 hafta önce 830 gramdi. șimdi 922 gram. cok az artmış. doktorum mühim değil dedi. tansiyonuna bakarız, kaldı ki onun da tedavisi var dedi. ölçümlere takilma diyor, ama ana yüreği işte. her şeyi güzelmiş şükürler olsun ki. 26+5im 26+1 gözüküyorum. 2 hafta önce bu ölçümden önde olduğumuz için takılıyorum :( var mı benim gibi bu haftalarda yaşayanlar
Masal_2538 tubizm canım bende 29 haftaligim aynı sorunlar bende de var haftaya sezaryan günüm belli olacak 900 gram dedi bana da gelisim geriliği varmış erken doğum
Songultombul123 tubizm canim 26+3 ken gittigimde 950 gramdi bemim.doktorum haftasina gore uyumlu kiloda dedi.son ayda cok aliyor bebekler.cokta takilma ciddi bi durum gelmedi bana
BeybininAnasi Bende de bazen 3 gün geride bazen 5 gün ileride oluyor. Değişiyormuş. Doktor haftasıyla uyumluysa sorun olmayacağını söyledi
tubizm Songultombul123 oyle mi dersin canım. tosun çıkmayacak senden dedi gülerek. dedim sağlıklı olsun da tosun çıkmasın. Allahım ne zormuş annelik