Mucizebebegim3 herkesin her doktor tecrübesi farklı oluyor demek ki bana da çok samimi yaklaştı, dier gittiim doktor down sendromlu diye beni ağlattı mahvoldum kaan beye gittim sakinleştirdi beni prof filiz çayanla birlikte takip ettiler hatta çok şükür bi sıkıntı yok, telefonlara da bakıyor her gittiimde de en az 20 dk muayene ediyor kanamamı falan herşeyimi de soruyor, arkadaşım onda yeni doğum yaptı yine olsa yine ona giderim diyor, arzu doruğun muayenesi 2 dk sürüyodu çok giden var ona memnun ben de ondan hiç memnun kalmadım. Ha en iyisi o dönemde gittiğim filiz çayandı ama muayenesi 500 lira çok da iyi bi doktor.