ariyaliyya Idrar testi tuttum hemenn ciftcizgi yani pozitif cikti normalde erkek olunca idrar testi hemencik belli oluo Kiz olunca biraz beklio pembemsi gozukuo gercekten oylemii arkadaslar
CerenAkbulut ariyaliyya arkadaşım daha hamileliğini öğreniyorsun cinsiyetle ne alakası var, kese bile oluşmadı etmedi gözünü seveyim.
Merveeex ariyaliyya suan bebeğin organları bile yok cinsiyeti yok daha doğrusu ortada bebek bile yok ki cinsiyet olsun suanda fasulye tanesi kadar bişe organ gelişimi ne zman dan sonra oluyor böyle seylere İnanmayın ya
lilayda ariyaliyya hayir onunla alakasi yok silik çıkması hormonun daha az yani kesenin yeni oluştuğu anlamına gelir en az 4 haftadan sonra çıkar net çizgi demekki 5 6 haftaliksin
Merveeex Canm yok öyle birşey gebeliğin 4. Ayında anca öğrenebiliyorsun cinsiyeti oda değişebiliyor. Şimdiden anlaman imkansız yok öyle birşey
_vesileaksoy İlk hamileliğin mi ? Yani hamile olduğunu dha yeni öğrenmişken direk cinsiyet merakına anlam veremedim . Kaldiki böyle bişey yok yani kim çıkarmışsa yalan
_vesileaksoy ariyaliyya anladım . Allah hayırlısını ve saglikli sini nasip etsin tabiki ama dediğin yöntemi ilk kez duyuyorum ve alakası yok canim
Mugge_1 ariyaliyya gerçekten öyle mi diye sorarak büyük ihtimalle şaka yapıyor olmalısınız. Bunu gidip lütfen doktorunuza anlatın size cevabı güzel bişekilde söyleyecektir, tabi kendini gülme krizinden alı koymazsa...