Htc2604
Kizlar merhaba ilk doktor kontrolumden ciktim kesemin boyu 10.7 cm yaziyor verilen kagitta doktorum 10 gun sonra kalp atişini gosterir bu kese yeri ve cikan degerlere gore cok guzel normal dedi bin şükür doktorum 4.5 haftalik duruyor dedi ama ben sat a göre 5+1gosteriyor uygulama dedim arti eksiler olabilir cok bir fark yok daha cok kucuk zaman ilerledikce daha net gozukur dedi sizin yorumlariniz nelerdir 10 gun sonra duyabilirmiyim acaba 😍😍