Gul-35 bende kullanıyorum raporu kadın dogumdan cıkardıgın zaman yine sigortayla aldıgın ücretle alıyosun ama kalp damardan cıkarılabiliniyo ve kadın dogum kullan desigi için hiç bir tahlil yapmıyolar suanda elimde 3 aylık oksapar igne var ve hiç bi ücret ödemedim sadece muayne ücreti ödedik