Kumsalinannesii ben 22-23 temmuzda ünlü bir kaç yerle görüştüm.o hafta yorumları okudum araştırdım.Biz kendimiz için saklatmayı düşünüyorduk.Fakat fiyatlar aşırı olunca,bağış yapmaya kadar verdim.Protokol imzalamamız gerekiyordu fakat evraklar bize ulaşmadan oğlumuz ansızın 5 ağustos’ta geliverdi.Doktoruma da söyledim ama yapacak bir şey olmadığını söyledi.Protokol-işleyiş her yerde aynı fakat google’dan aratarak farklı yerlerde bulabilirsin.Benim görüşmeyi uygun bulduğum yerler.
•İzmir’de olanlar için Ege üniversitesi kordon kanı bankası bağış kabul ediyor mu bilmiyorum ama görüşebilirsiniz. +90 232 390 5919
•Yaşam kordon kanı bankası : 0312 442 42 15
•onkim : +90 212 276 44 49 izmir için : +90 232 3663558
Not:
1.Anti- HBc (Hepatit B antikoru)
2.HbsAg (Hepatit B yüzey antijeni)
3.HIV-1 ve 2 antikoru + P24 antijeni
4.Anti-HCV (Hepatit C antikoru)
5.CMV IgG (Sitomegalovirus)
6.Sifilis (PRP ve TPHA veya TpIgG)
bu testleri istiyorlar bir de
Not :
saklatmayı düşünenler için yok kit parası,yok işlem parası yok dondurma parası yok yıllık yenileme parası....ooooo diyorsunuz.çok faydalı fakat çok ticarete dökülmüş.Tekrar hiçbir şey yapılmadığı ya
halde,yıllık saklatma bedeli sadece 1100 ₺ 🤦🏼♀️