Destkar merhaba ben regl günümde gittim olmayınca test yapmıştım pozitif cıkınca direk gittim doktora ilk keseyi görmedik 5 gün sonra gittiğimde keseyi gördük şimdide Çarşamba günü kalp atışı için gidicem bakalım hayırlısı 🙏 bence hemen gidilmeli ki herşey daha yolunda gider 🤲