Nasippp Kızlar ya yastık koyuyordum dolaba sürekli kullanmadığım yünlü battaniyemde bir kaç tane böcek gördüm korktuğum için elleyemedim eşimi bekliyorum bu ne olabilir ya tiksindim 😫ilk defa böyle bir şey gördüm 😣
KukyFurMama Nasippp havalandırmadığın için güvelenmiş canım. Eşin gelince açın bakın çok varsa atın yoksa eve sıçrar
Guldenece_2525 Nasippp güve onlar canım.battaniye yi iyice havalandır ve içine naftalin koyup kaldır .bunu her yıl tekrarla..
Nasippp Adelina ay bende bilmiyorum ki sinir oldum valla tiksindim vücuduma bişey atmasa bari 😩 annemin evinde de görmedim böyle bişey ya of 😖
Nasippp 26mrv ya gerçekten mi 😣 paketinde duruyordu kullanmadığım için 4. Yılıma girdim ilk defa gördüm 😟
Emin_e Yun seyleri senede bir kere icini bosaltip yikamak gerekiyor,ben de ankaraya geldigimde ogrenmistim... belki o yuzden olmustur
Nasippp Emin_e yıkadım canım kuruyunca paketine koydum 😕 hiç kullanmadım değil ama ilk defa başıma geldi
Nasippp Emin_e bazamın altında misafir yorganım var bissürü yastığım var inşallah onlarda olmamıştır. Eşim gelsin hepsini kontrol edeceğim 😞
Nasippp 26mrv kız yünlü battaniye makine de yıkadım astım kurttum sonra katladım paketine geri koydum 😕
Nasippp KukyFurMama uff 😞 Tamm canım çok varsa kullanamam zaten bir kaç tane ise yıkar geri kaldırım paket yapmadan 🥺
26mrv Nasippp içi kurumamıştır canım öyle oda nemli kalınca ondan böceklenmiştir bide paketi naylon olunca tabi elyaflar bile nasıl zor kuruyor normalde
KukyFurMama Nasippp ben de böyle bi battaniyemi halı gibi kullanmıştım seriyorduk balkona üstüne oturuyorduk yeni evliyken gençlik cahillik güneş de yakıyordu. Bir hafta çıkamadık balkona bi çıktık baktık hep böceklenmiş hemen attık 😓 tecrübeyle öğreniyor insan
Nasippp 26mrv olabilir canım bilemedim ki 😟 ilk defa başıma geldi bundan sonra daha temkinli olurum 😣
Nasippp KukyFurMama aynen canım bundan sonra yapar mıyım böyle bişey ayda havalandıracağım herşeyimi başımıza gelmeden bilmiyoruz ki 😢
Nasippp Guldenece_2525 Tamm canım eşim gelsin silkelesin makineye atalım iyice kurusun da öyle naftalin koyup kaldırayım:( görünce tiksindim inşallah vücuduma bişey atmaz 😞