Nazrin97 20.haftalik hamileyim.bebegimin hala haraketlerin tam hiss etmedim.ara sira bazi weyler oluyo ama sonra soyluyorum gaz ola bilir. Yada bagirsaklarim.bu normalmi?bu haraketleride yalniz geceler hiss ediyorum
cankubra Nazrin97 sorun yok, doktorum 21 22. haftadan sonra hissetmeye başlayacaksın demişti ve öyle oldu 🥰🥰
pyymamm Nazrin97 18+6 yım bende aynı sekildeyim 😕 elim karnımda bekliyorum öyle . Arkadasım rahat hissetmen lazım artık diyo
BeybininAnasi 19 haftalığın, doktoruma hissettiğimi söyledim benle dalga geçti 😂22, 23te hissetmeye başlaman normal dedi. Bir de eğer kiloluysan yani önceden bir göbeğin varsa son derece normal 🤗
Selcen Bende 21 haftalığım bir kaç gündür net hissediyordum bugün pek hareket etmiyor hissetmediğim hala endişeliyim
Esraea 19 haftadan beri rahat bi şekilde hissediyorum 22 haftalık olduk zaten hareketli eşim bile dokunduğunda karnıma bazen hissediyor bu haftalardan sonra daha net belli oluyor
28asu29 Ben 18. Haftadan beridir hissediyorum o zamanlar diyordum belki gazdır felan ama şu an 23 haftalığım hareketler aynı hareketler