mrs evet canım ben de ovulasyon testiyle öğrendim.T çizgisi çok koyu çıkmıştı.Sonra kan testi yaptırdım sağlık ocağında 1gun sonra çıkacak sonuçlar deyince dayanamayıp hamilelik testi almıştım. Testi öğleden sonra yapmıştım ilk idrar filan da değildi. Hemen sonuç çıktı hiç beklemeden. Çok şükür 14 haftalık hamileyim şimdi.