Merveeex Kızlar doktoruma dün sörfüm 20. Haftada yaptıracağım değil mi aşığı diye yani bir hafta sonra hayır 24-25. Haftada dedi. Ama buradaki postlara baktım herkes 20 de yaptırmış napayım sizce
Sermec Merveeex canım ilk aşının 20. Haftaya kadar yapılması lazım 1 ay sonra da ıkıncı ası 24. Haftada ben 17+2 de oldum asıyı su an 17+5 im cok agrıyo ıkı gundur 1 ay sonra da ikinci asımı olcam
26mrv Merveeex sağlık ocağı 28 29 da gel dedi 2. Doz için bakalım doktprumada sorucam tekrar şuan 24 deyim
Terspektif Merveeex ilk hamilelikte 2 doz vuruluyor 20 haftaya kadar çağırıyorlar sağlık ocağından ama hareketlerini erken hissedip gidersen erkende yapıyorlar ikinci doz tam 1 ay sonra yapılıyor. Ama ikinci hamilelikte tek doz vuruluyor.
Bm20 Merveeex canım ben 21 haftalığım ve henüz olmadım sağlık ocağından 24 haftada cagircaz dediler ve ilk gebeligim doktorun veya sağlık ocağı nasıl yonlendiiryorsa ona gore yap
Kuzeyzeynep Merveeex beni sağlık ocağı 19. Haftada çağırdı doktoruma sordum tabi olabilirsin dedi 2. Dozu da 23 de vurulmuştum 24. Haftada doktorum 2 dozu da vuruldun di mi dedi ✋🏼