Nrmn_Trn bende 3.ye hamileyim. İki kızım var. Biri17, digeri 13 yaşında. Bizim kazara değilde isteyerek oldu bu üçüncü. Yaşım 38.olurmu ki falan dedik belki olmaz dedik yaştan dolayı. Ama rabbim 3.yude nasip etti, buda erkek. Bendede elimde bebege dair bi iğne bile yok. Hepsi sil baştan alınıyor. Ama tatlı telaşla bunlar. Rabbım isteyen herkese evlat nasip etsin.