Nrmn_Trn aynı ben ... ben de 3. ye hamileyim..kızla oğlan arasında 7 yaş var..oğlanla gebe olduğum arasında 9 yaş olacak..oğlumdan sonra gebe kıyafetlerim dahil,beşik,bebek arabası,küvet takımı herşeyi dağıttım birdaha bebek düşünmedim için gel gör ki şimdi hepsini yeniden almak zorunda kaldım..