Minikprensesinannesi elf0 Aynı durumdan ben de muzderibim ve acı eşiğim çok düşük muhtemelen doğumdan 10 15 gün sonra yola çıkıcam herkes 40 ı bekle diye kafa yoruyo 🤦♀️ ama öyle bi imkanım da yok inşallah kolay doğumumuz olur 🤲🏻♥️
Ebrs elf0 1 hafta cok erken canim. Tamam ayagi kalkip kendi isini yapabilecek kivama geliyorsun 1 haftada ama ucak icin bence en az 2 hafta beklemelisin
elf0 Minikprensesinannesi inşaAllah canım benim 🙏🏻 Benim doğum cuma günü oldu bugün çocuk doktoruna sordum çok tavsiye etmiyorum kulakta sorun olabiliyo dedi ama illaki gitmek gerekiyo diyosan gidince doktora kontrole gidersin dedi eşim ya sorun olursa diyo annem bişey olmaz gel diyo napıcağımı şaşırdım. Ama kendi doktorum bi hafta sonra gidebilirsin sıkıntı olmaz dedi benim için
Minikprensesinannesi elf0 Bende gitmeden illa çocuk doktoruna gidicem ama bizim hemen hemen 15 gün olucak herhalde sorun olmaz inşallah olmaz ya😂
elf0 Minikprensesinannesi Ebrs Ama gidersem annemle gitmem lazım annemin de hemen gitmesi lazım pazar günü 10 günümüz olcak bilet aldık bakalım inşaAllah bi sıkıntı çıkmaz 🙈🙈 kendi doktorum pazar günü gidebilirsin dedi sadece çocuk için çok tavsiye etmiyorum ama illaki gitmen gerekiyosa git dedi bakalım inşaAllah bi sıkıntı çıkmaz 🙏🏻🙏🏻
Symgmnr elf0 inişte ve kalkışta emzir canım kulağı basınçtan rahatsız olması benim oğlum emmiyordu biberonla mama vermiştim kimisi kulağına pamuk tıkıyor nette de araştırırsın inşallah sorunsuz gidersiniz 🙏
elf0 Symgmnr aaa evet onu duymuştum öyle yapayım bide bereyle kapatın diyolardı kulağını bide emziririm inşaAllah bişey olmaz çokk sağol canımm 🙏🏻🙏🏻