Kevsergizem Tugbadnd sağlıklı olsun da gerisi inanın hiç önemli değil 🙏🏻 Benim doktorum 12.haftada %80 kız dedi bizimde iki hafta sonra kontrolümüz var bakalım kısmet Artık 😊
Tugbadnd @Kevsergizem aynen öyle canım senin ki yine tahminde bulunmuş imkansız dedi bana sorunca cinsiyetini 😂 saglıkla kucağına al inşallah 😘