Hacerevgin 18 haftalik hamileyim 2 gündür otururken yada ayaktayken ağrılarım oluyor bunlar normal mi ilk gebeliğim oldugu için bilmiyorum yerleşme ağrıları olabilir mi tecrübeli annelere ihtiyacım var😞
Ebru9360 Hacerevgin bende 19+4 haftaligim hala karnimn alt taraflarinda ve kasiklarimda agri oluyo normalmidir acaba
Deniz_1987 Hacerevgin bende aynı durumdayım sürekli yatıorum ama düz yatmak iyi deyil ya sağ ya sol tarafına deyişerek uzan iyi geliyo
fadimeozbas @Hacerevgin yerleşme ağrıları sadece ilk haftalarda olur, bu haftalarda yerleşme ağrısı olmaz. Ama bebek büyüyor normal bende de aynı durum mevcut 18+6 yız artı bide tansiyonum düşüyor benim mesela ayakta kalınca gücüm gelmiyor hiç
Deniz_1987 Ebru9360 doktoruma sordum aynı şikayetten dolayı, rahim bölgesi genişlediği için dedi korkma sende hiç karnımız genişliyo
Ebru9360 Deniz_1987 asiri bi agrim yok cok sukur ara ara hafif dokunuyo kan ilaci vitamin ilaci kullaniyorim onlarin etkisi olurmu acaba
Deniz_1987 Ebru9360 ben hiç ilaç kullanmadığım için malesef bilemicem canım ama ara ara ağrıda bişi yok bende hergün oluyo