nzngk 18 hafta da hissediyomus kimi ben 22 de hissettm 😂 benm gibi olani gormedim daha 2 gune bi hissederm ama paniklemiyorum niyeyse 2 haftaya bi kontrole gdnce iyi oldugnuca bilnce pek taklmiyorm. 18 de hissedersn ins en gec ama hissedemezsnde korkma normalmis kimi 23 e kdr hissermiyomus. 15 16 da hissedende var ilk hamilelik olmasina ragmen 15 in altina doktorlar bile gulup imkani yok diyo ama.hissediyorum diyen var o konuda yorum yapamcam yasamaynca bi fikrm yok 🤷