Seda_123 ceylan2cocuk Bende pendik kavakpınardayım 😁🙋♀️ Bende iştahsızlık sorunu hiç olmadı valla hep yiyorum mide bulantısı da yasamadım zaten 27+3 haftalığım
ASELHAN ceylan2cocuk 21 haftalık yeni olduk canım Pendik Kurtköy de Ersoy’a gidiyorum ben sizler kızlar
Burcukocall Ilk baslarda cok yaşamıştım iştahsızlık hatta kiloda vermistim ama simdi maşallah herseyi yiyorum sadece ilk basta tiksindiklerimi yiyemiyorum okadar 🤗🤗
Aysema Merhaba. Bende asiri istahsizim. Yemek gorunce dahi midem bulaniyor. Zorla bisiler yemeye calisiyorum
Tugbadilhan Aysema. Kaynarca cihantıp merkezi canim doktorum isinde uzman tavsiye ederim inistagram hesabida var mehmet cüneyt uzun
ceylan2cocuk merhaba hosgeldiniz kac haftalik hamissiniz ben ccozum bulamiyorum doktora yemen lazim diyor
ayse_akcura ceylan2cocuk bende kuttköyde oturuyorum ugetamın orda ama Pendik şifa hastanesine gidiyorum Soner beye ☺️ Gerçekten çok muhteşem bi doktor
Aysema 6 haftaligim. Daha cok basindayim ama yiyemiyorum. Doktorum az az ye dedi. Onu yapmaya calisiyorum. Mesela bir elma iki saat sonra biraz kuruyemis bir iki saat sonra tekrar meyve. Su an en rahat yedigim sey meyve cunku.
ceylan2cocuk ceylan2cocuk 1 bucuk yasinda oglum var bida erkek malesef kiz olsun diye cok dua ettim nasip
Cnsumut Aysema canım bende Adatıpa gidiyordum.yeliz akçeliğe.doktorum bayramda yoktu Ersoy’da doğum yaptım Esra Aydın şahin hocada.mükemmel bir doktor çok güzel ilgilendi benimle.tanımadığı halde
Aysema ceylan2cocuk nasip tabiki Rabbimin takdiri. Insallah saglikla guzellikle Rabbim hepimize kucagimiza almayi nasip etsin.
Burcukocall ceylan2cocuk aslında dikkat etmiyorum acıkca soylemek gerekirse ama zaten kendimi 3 ogun hatta bazen 4 yerken buluyorum hele su son haftalarda 🤗