Taze_hamis evet vakum yöntemiyle kürtaj oldum bi ay sonrasına hamile kalmıştım oda kimyasal gebelik oldu değerim 80 idi hatta bi gn sonra 4 rakamı oldu çok çok ağladım kürtaj olurken bile bu kdr uzulmemistim ağrısı sancısı bile kimyasalın berbattı sonra lanet son dönemde meşhur pıhtılaşma bendede cıktı mart ayindan sonra mayıs sonu ben annemlere gittim üstüne annem kanser oldu 6 seans kemoterapi aldı ben baktım eşim annesinde kaldı ben memlekette yapamadık ağustosta almaya geldi annemin tedavi bitti tümör küçüldü şimdi 2 ay kdr işin alıp onla yok etcekler gidip gelio kendi her isini yapablio torun istiyor eşimin aileside öyle sorup duruolr bizde hızlansın diye doktora yumurta takibi yaptırdım klomen ve catlatma iğnesi oldum pzrtsi bakalım tutacakmi artık yoruldum bende eşimde de bendede sorun yok ama olmadi bi dha işte 🙄