Kbr26 Arkadaşlar gebelikte tiroidim çıktı bana ilaç verdi kullaniyorum herhangibir sıkıntısı olmaz dedi sizce bebeğe de gecermi 22+6 günlük hamileyim
Kubraseyit00 Kbr26 12. Haftada benimde cikti 50 mcg kullaniyorum suan 18 haftaligim tedavi olmazsan sorun olur. Kullandigin surece korkma
Mr1517 Kbr26 sıkıntı yapma bendede çıkmıştı doğum yapalı 16 gün oldu hala devam ediyorum ilaca bir sıkıntısı olmuyor bebeğe
Mehtap_ Geçer benimde çıktı banada ilaç verdi düzenli kullandım 20 günde tamamen geçti.Sıkıntı yapmayın iyotlu tuz kullanın be yeşil yapraklı sebzeler tüketin geçiyor.
Kbr26 Mehtap_ kullanıyorum düzenli her sabah aç karnına içiyorum öyle dedi doktor. 21 haftalıkken gordu1 hafta oluyor kullanali birde galiba trioidte kilo aldırıyor sanırım. 🤐
Kbr26 Kubraseyit00 kullanıyorum 1 hafta oldu inşallah geçer bazen diyorlar bebeğe de geçer diye endiseleniyorum
Kubraseyit00 Kbr26 sen millete kulak asmacanim insanlar iste surekli bişey soyluyor. Hic susmazlar zararli olsa doktor asla vermez ki
hellotuuba hiç sıkıntı etmeyin benimde tiroidim yüksek çıkıyor hep düşmüyor sabah aç karnına 1 adet ilaç atıyorum , şuan 29. Haftamdayım iyice düşüne kadar devam edicem şükür hiç sıkıntım çıkmadı bebeğim de çok sağlıklı canınızı sıkmayın geçer inşallah :))))