Sermec Semanurakyel ben Erol yazara gıdıyorum bence ordakı en mukemmel doktor ama dogumu özelde yapcam
Sermec Semanurakyel canım devlette tek oda bulmak cok zor 2 3 kısıyle beraber kalıyorsun yanına kocan falan giremiyor devlette doguma pek güvenmiyorum ondan dolayı son 2 ayimda özele gitcem inşallah dogumu da orda yapcam
Semanurakyel Sermec bende çok kararsızım özele para vermek maddi durumlardan ötürü zor geliyor o kadar kararsızım ki son 80 günüm ve hala kafam cok karısık
Sermec Semanurakyel ama orda dogum yapan arkadaslarım var canım ben daha iyi ilgi ve özel oda için özel düşünüyorum