Salihsaliha
Kizlar ilaç tedavisi ile çift yumurta ikizlerine hamileyim. Pazartesi günü kahverengi lekelenmem olmuştu doktora gittik hemen. Her şey normal dedi kanama alanı yokmuş rahim uzunluğu vs normal açıklık yok sorun yok dedi zaten tutunma için duphaston kullanıyordum ekstra haftada bir proluton iğne verdi. Düne kadar azalarak devam etmişti dün hiç akıntı olmadı diye sevinirken az önce açık pembe lekeler geldi lavaboda peçeteye. Endişeleniyorum böyle olunca ister istemez. Lütfen aynı durumu gebeliğinde yaşayıp tecrubesi olanlar fikir sunsun böyle düşüne düşüne daha kötü oluyor. Doktor kırmızi kan gelirse gel demişti şükür öyle bir şey yok olmaz da inşallah ama her tuvalete gittiğimde tedirgin oluyorum