Kubra_konmaz19 37 haftalık gebeyim 2. Dogumum olucak sezaryan olarak gerceklestirecegim cok fazla bel kasık ağrılarım var napmalıyım acil yardım
Deletedmom0019 Kubra_konmaz19 benimde cok fazla kasik agrilarim var doktorum son aylarda boyle olmasi normal dedi. Benimde ikinci sezeryanim olucak nasipse