alchn Genelede söyleniyor ki kızlar daha erken doğar Erkek bebek ise daha geç doğar bu doğru bir genellemi aceba
aysenurr96 alchn kızım olucak Allah'ın izniyle ama 40 i dolduruyoruz. bence o değişiyo ya bende hep 38 de gelir diye düşünmüştüm ama malesefki gelmedi gelmiyo hâlâ 😬😬 bi tanıdığımda 42 de doğum yaptı kızına