gurcem yakınız baya bende 29+2 😊 aslında ağırlaşmış gibi hissetmiyorum ama kendimi pek yordugumda söylenemez böyle bir yerlere gidimde bakim diyorum bazen sonra gözüm kesmiyor bizde geçenlerde reale gitmistik her 10 dkda bi oturdum 3 4 dk dinlenip devam ettim yoksa bel ağrısı başlıyor direk yada bebek kasılıyor ikiside gayet agrili 😄 bende oda yapmayı düşünmüyorum park yatak alim diyorum ins hafta ici bakicam kiyafet biraz var pijama zibin fln almadık onada annem çarşıya gidecek pazen battaniyedi nevresim fln için benim gitmem zor olur gibi geçen gün 10 bin adım atmışım gece hep ayaklarima kramp girdi fenaydi valla böyle geçiyor işte ☺️