Ademnilay az az oluyor tabi Bebeğim toplanıyor böyle sanki tırnakları batıyor gibi çok afedersiniz midem de bozulmuş gibi gaz sancısı böbrek kasık hepsi karıştı benim ilk tecrübem olduğu için bilmiyorum ayırt edemiyorum hastanem de çok uzak en ufak şeyde git gel zorluğu var ne yapacam bilemedim 😔