Minnakaysun bende iyice darlandım sıkıldım ağlıyorum yalnız değilsin bunun sebebi de ilgisiz kocalarımz valla hamile değilken her istediklerinde ilişkiye girerken iyi mutlular işlerine gelmeyince takan yok zaten benim ki her akşam mutlaka gidecek yer buluyor ne arkadaşı bitiyor ne çay ocağına gitmesi bitiyor evimize yakın yerde ama bunaldim iyice arkadaşlarını gördüğü kadar beni görmüyor eve gelir yemek yer gider gitmediği akşam da yatıp pubg oyun oynuyor her akşam böyle ama o oyun ciktigindan beri haksızmıyım bisey diyin lütfen eve gelip sohbet etmek nasılsın demek yok beraber ne tv izleriz ne bisey anca bana çay yapsana kahve yapsana kölesi var sanki oyun oynarken beni duymuyor bile ses gidiyor online oyun bilen bilir bana sus diye işaret ediyor bende deliriyorum artık sinirden boğazını sıkasın geliyor ya . Sabah kalkp ise gidiyor akşam yine aynı şeyler uzun zamandır beraber dışarı çıkıp biseyler de yaptığımız yok iyice ruhum daraldı sıkıldım üzülüyorum ve ona olan güvenim sarsılmaya başladı kim olsa böyle düşünür bence aynı şeyi ben ona yapsam oda böyle düşünür ama başına gelmeyince anlamıyor . Şubatta 3 sene olacak evlendiğimiz ikinci çocuğumuza hamileyim kızımızı doğduktan 10 gün sonra kaybettim bana daha ilgili sorumlu davranacağına değişen hiçbişey yok kolay şeyler yaşamadık ama en son yıpranan ben oldum herşeyi ben düşünüp ben stres yapıyorum zaten korkularm var bu bebeğime de bisey olacak diye ailesinin zaten umrunda değil bebek . Kocamnda ilgisiz sorumsuz olması beni deli ediyor ve beni bırakıp çoğu zaman dışarı gidiyor yarn da yola gidiyor izmire kuzeni asker onu almaya gitcek Allah banada benim gibi olanada sabır versin başınızı ağrıttım ama ilk defa içimi döktüm buraya çok okudum eşiyle problemi olanı ama bende yazdm busefer hakkınızı helal edin 😓