d-f61 Kizlarr yerleşme kanaması olup cinsiyeti öğrenenler var mı ? Genelde lekelenme olduğunda erkek olacağı söyleniyor
loya-milya benim iki kızımdada lekelenme oldu hatta agdet oluyorum fln zannettim iki gün sonra kesilinci anladım hamile olduğumu 😅