TugceServan Ben en son 34+5 te gittim doktora şuan 35+3 üm doktorunuz kaç hafta sonra muayene için çağırdı ve kaç haftalikken doğum yaptınız
Serpilsaltikalp TugceServan bende 2. Bebeğime 28 haftalık hamileyim. 15 günde bir en başından beri çağırıyor doktorum. Doğumu da doktorum duruma göre sorun olmazsa 37.38 de yaparız diyor. 2. Sezeryanlarda son haftaları beklemiyorlarmış çünkü.