Gizemabc Az evvel arka arkaya normal doğum videoları izleyip salya sümük ağladım😅 Doktorlar şimdi it evet nefes al ve tüm gücünle bebeğini it gibi cümleler kuruyor ya bu itmek kaka yapar gibi ıkınmak mı? Bir de hem sezeryanda hem de normal doğumda lavman yapılıyor mu, yapılsa da bu kadar itmeye, ıkınmaya kaka yapılmıyor mu? Belki o an bunu düşünmeyeceğim; ama ıkınırken kaka yaparmışım gibi geliyor, şimdiden bir telaşlıyım😅
Gnll35 Gizemabc evet it dediğinde ıkınmadı kastediyor. Normalde de lavman yapıyorlar ama bende ıkınırken birazcık kaçırmış olabilirim 😂
Mihribaliyar Banu Çiftçinin youtube da ıkınma egzersizleri var birçoğumuz yanlış ıkınıyoruz. Ben kendim önceden denediğimde hep başımın içinde bi basınç oluyordu ve bayılacak gibi oluyordum ıkınamayacağım diye korkuyordum izleyince tamamen yanlış bir şey yaptığımı farkettim😬😬😬 Şimdiyse sadece karın kaslarımı kullanarak ve nefesimi kontrol ederek yorulmadan yapıyorum büyük faydasını gördüm kesinlikle açın ıkınma egzersizlerini izleyin