Selufkaa
Ay hiç deme yeri daraldı hareket edemez diyorlar ama aksine çok hareketli o ayakları kemiklerime öyle bir batıyor ki 😂 doktor kanama olursa suyun gelirse 1 saat boyunca hareket etmezse sancın 10 dakikada bir tutarsa kesinlikle geliyosun dedi ama hiç biri yok 😭 sadece seninki gibi bıçak batması gibi oluyor alt taraftan nstde sadece küçük bi sancım çıktı ama ben hissetmiyorum bile yürümekten bi hal oluyorum doktorum bu hafta gelmezse sezaryen dedi çünkü kafa çevresi büyüyormuş. Çabalıyorum ama gelen giden yok ne inatçılar