belguzar_123 Geçen hafta Hakan Aydın diye bir doktora gittim şehir Hastanesi'nde 8 haftaligim ama ilgisizdi memnun kalmadım onerebileceginiz doktor varmı bu hastanede 🙄🙄
Vildann38 belguzar_123 bertan beye bi kere muayne olmustum sevdim ama başka gitmedim. Bir arkadaşım Fatma ataşa gidyor oda memnun