Orn47 Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim 3üncü haftada gebe olduğumu öğrendim şuan 6haftalık hamileyim doktora vs hiç gitmedim çok küçük diye ama dün kanamam oldu ve acil doktora gittim kesesin olması gerektiği yerde olmadığını söyledi düşük riskimin olduğunu gebeliğimin riskli olduğunu söyledi sabah akşam iğne oluyorum yerimden kalkmamı söylediler Doğum kanalına çok yakınmış kese ve rahim kanalı açılmış dedi bugüne kadar hiç bir şikayetim olmadı ne mide bulantısı ne kusma ne koku hatta aşırı şekilde iştahım açılmıştı ama şimdi belim çok ağrıyor bugün yine kontrolüm var bakalım bu doktor ne diyecek eşimin içine sinmedi başka yere götürecek bel ağrısından duramıyorum durumu böyle olanlar var mı..?