Eagle564 Kronik öksürüğüm başladı. Ne gece ne gündüz gıcık tutuyo. Normalde sinecod öksürük hapım vardı ama hamilelikte kullanmak istemedim. Öksürük sorunu yaşayan var mı ? 😔 umarım doğumdan sonra problem yaşamam