Mervemm Basım cok ama cok agriyo kulaklarima kadar me yapsam gecer aceba bende sinüzit var ondan ağrıyor sanırsam bi oneriniz varmi 11 haftalik gebeyim ilac kullanmak istemiyorum
Kubradem Parol hamileler kullanıyor 1 tane iç ardından kahve iç kahvedeki kafein ağrı kesicinin etkisini hızlı göstermesini arttırmasını sağlar. Sonra da gözlerini karanlık yap uzan birazcık geçer inşallah bende migrenim migren sinüzit gibi ağrılar öyle kolayca geçmiyor maalesef :(
Mervemm Kubradem Nis ESENarslanhan SbnmTlg Bernaszn cok teşekkür ederim kizlar sinüzit deb oluyor nane limon ictim bi şapka taktım gecti baya üşütmüşüm başımı Hafsahafssa
ESENarslanhan Tansiyonla alakalı olabilirde. Son zamanlarda benimde çok baş ağrım oluyor doktorum tansiyonunu ölçtür demişti
SbnmTlg Tansiyonunuzu ölçtürün önce. Benim başım ağrıyınca tansiyonum düşük çıkıyor. O zaman tuzlu ayran biraz işe yarıyor. Ya açlıktan ya az su içmekten ya da yorulunca da ağrıyo. Pek fazla çözüm bulamadım ben. En dayanamadığım noktada parol içtim ( doktorun önerisiyle).
Bernaszn Ben baş ağrısında kendimi direk sıcak suyun altına atarım güzel sıcak bir duş alabilirsin sıcak su iyi gelir sonrasında karanlık bir yerde uyumaya çalış hemen ilaca sarılma derim önce geçirmeye çalış en son çare ilaç içersin 😊