Fdle Bende senin gibiyim sanırım aynen günde 1 2 kez pıt pıt şeklinde elimi koydugumda hissediyorum.. karnımda çok sertleşiyor bazen patlayacak gibi oluyorum. Renkli doppler detaylı ultrason yaptırdım kız dediler tekrardan birkaç kıyafet aldım sizce hastane çıkışını ne zaman almaliyimmm :)