Badevehande kuzum yeri daralmis olabilir,uyuyor olabilir.. Gunde 10 tane hareketten az hareket ediyorsa gel demisti doktorum, cikolata ye,ilik dus al sol tarafina yatip elini karnina koy, hala hareket etmiyorsa hastaneye git, nst cektir, benim dogumuma 2 gun kaldi, az kaldigindan ben daha endiseliyim, evelsi gun hareket etmedi sizinki gibi, cok korktum hastaneye kostuk, sukur bisey cikmadi, gece yarisi hareketlenmeye basladi sıpa, doktor senin bebegin gece bebegi demekki benim gibi, benimkide gunduz uyur gece hareketlenirdi dedi..