bhrr Normal ve sezeryan doğum yapan arkadaşlar doğum esnasında üzerinizde ne vardı bildiğim kadarıyla sezeryanda önlük giyiyorlar normal doğumda ne oluyo altı açık gecelik almaya gerek varmı yada özel devlet hastanesine gore değişiyormu durum
Zehra321 bhrr normalde de önlük giydiriliyor diye görmüştüm devlet hastanesinde , ama özelde görmedim
Mavi1453 bhrr benim ikisinde dormal dogumdu evet önlük giydiriyorlar dogumdan sonra ikisindede alt üst pijama takımı giydim.
Kubradem Bende burada bekliyim. Sezeryanda ciplaksin zaten ameliyat önlüğü giyiyorsun ama normal de bende merak ettim bence uzun gecelik rahat olur gibi
bhrr Zehra321 ben nasip olursa devlette yapcam ama gecelik almadım gerek varmı almaya ne giyiliyor bilmiyorum siz görmüşseniz öyledir
BeybininAnasi Ben gecelik hiç sevmem. Normalde de giyemem hemen üşütürüm. Ama normal doğumda bazı hastaneler özellikle söylüyormuş gecelik giyin diye. Çünkü sık sık kontrol oluyor alttan giy çıkar hem bizim için hem de onlar için epey zor oluyormuş. sezeryanda da yine sonda falan takılıyor bence onda da en iyisi gecelik. Mecbur gecelik alacağım ben de
bhrr BeybininAnasi anladım saolun muayne acısından rahat olur dediğiniz gibi ben doğum yaparken ne giyiliyor onuda merak ediyorum
Zehra321 bhrr abimin eşi devlette doğum yaptı , girip çıkıyordu içeri dışarı sancısı varken. Üzerinde mavi önlük vardı dizlerinde ☺️
Zehra321 bhrr Bir arkadaşımda 5 sene önce devlette yapmıştı ona etek giydirmişler. Demek ki şimdi değişti önlük giydiriyorlar
2104 Devlet hastanesini bilmiyorum ama özelde ablam yeni doğum yaptı normal doğum ameliyat önlüğü giydiriliyor doğumdan çıktıktan sonra üstünüzde normal pijamanız oluyor kişiden kişiye gecelik yada pijama takım rahatlığı değişiyor.
Zehra321 Kubradem sonrasında pijamalarını giydirmişlerdir heralde ya 😀 Eğer aksiyse tam bir rezillik insanlar kahkahayla karşılar valla 😂
Kubradem Bence normal doğumda sürekli alttan muayene hastane koridorunda yürüyüş eğilip kalkma açılma hareketleri sürekli yapılacağı için pijama giyince habire altını indir çek indir çek belki sorun olabilir. Uzun bi gecelik olsa doğum anında beline kadar çekme şansı da olduğu için doğumdan sonra hemen lohusa pedi iç çamaşırı giyilip yine üstün örtülü bi şekilde çıkabiliriz. Ben tesetturluyum yani benim için en rahatı bu olur heralde
Zehra321 Kubradem kesinlikle. Bende tesettürlüyüm. Önlük giydirseler bile doğum sonrası ağrı acı vs. Üzerimi değişebilir miyim bilmiyorum en iyisi uzun gecelik 🤗