Busra1994 Kızlar herkeze iyi günler 21+1 haftalık hamileyim. Bebek ters duruyor plasenta rahim ağzını kapatmış normalde yukarda olması gerekiyormuş. Doktor çok dikkatli olmam gerektiğini her an kanama olabileceğini falan söyledi 240 gebelikte bir meydana geliyormuş eğer plasenta yukarı çıkmazsa 37. Haftadan sonra bebeği alacağız dedi. Çok korkuyorum üzülüyorum başına böyle bir durum gelen var mı ?
Canimoglumkubra Busra1994 bende de plasenta var cnm.rahimi kapatmış 31 haftalıkken aşırı kanama ile hastaneye kaldırıldım serumlar falan baya durdu kan şuan evdeyim tuvalet dışı kalkmiyom kanamam durdu şükür sende yat sürekli canm ben yatıyorum
Rabia59 Busra1994 Biz 14 haftalığız bizimde plasenta aşağıda kanamam oldu düşük tehliken var dedi doktor. Sürekli yatıyorum bel ve kasık ağrısından ölüyorum. Allah yardımcımız olsun 😥
Busra1994 Geçmiş olsun canım gerçekten zor şeyler ben sürekli yatmıyorum işe gidip geliyorum falan ama ağrım çok oluyor.