EylemHazal Merhaba, 12. Haftamdan beri coraspin kullanıyorum, Şu an 29. Haftadayım doktor maximum 34. Haftada bırakmam gerektiğini söyledi ama bebeğe giden kan akışında sorun olur diye endişeleniyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?
ayshen1003 EylemHazal bana 32. Haftada bırak dedi ben de daha 21. Haftadayım ben de endişeliyim ama sanırım doğum yaklaşınca kan kaybı riskinden dolayı kestiriyorlar
kartanesi02 EylemHazal canım doktorların bi bildiği olmasa bıraktırmaz zaten banada 32 de bıraktırdı şuan 33 olduk bi haftadır içmiyorum
Esraygtf EylemHazal doğum yaklaştığı için kan kaybından anneyi kaybetmemek adına bıraktırıyorlar bende aynı sekilde 34 de bırakacağım
Adimadim Bende kullaniyorum sabah oksapar igne aksam corasprin doguma kadar demisti doktorum ama daha 12 haftaya yeni girdik bakalim durum ne olacak
Turna20 EylemHazal hiçbiri değil bebeğin ciğer gelişimi en son oluyor asprin ciğerlerde ödem yaptığı için 32. Haftada kestirirler aspirini sebebi bu