Duruveannesii Kızlar duyduğuma göre belediye süt parası Doğum parası birde hoşgeldin Bebek paketi veriyormuş o paketi nasıl veriyor onu hiç alan oldumu
Hafsahafssa Duruveannesii benim ablama bebek albümü falan vermişler teyzeme de anakucagi falan ama nasıl nerden aldılar bilmiyorum belediye veriyor
Bahar2 Duruveannesii nüfus kağıdını çıkardığınızda belediye nüfus müdürlüğünden yeni doğan listesi alıyor burada bir hafta on gün içinde kapınıza kadar geliyor burada başvuruya gerek kalmadan
Duruveannesii Tbakc çalışmayan annelere 300 lira Doğum parası 180 lirada süt parası veriliyor diye biliyorum SSK ya başvurarak
Hafsahafssa GizemBeidokhti ablam Antalya da doğum yaptı Antalya belediyesi teyzem Urfa'da yaptı Urfa belediyesi hangi sehirdeyse o belediye veriyor sanırım
BeybininAnasi Benim arkadaşın doğum yaptığında İstanbul Gaziosmanpaşa Belediyesi’nden gelmişti paket. İçinde pudra, ıslak mendil, şampuan gibi şeyler vardı.
Berdogan Çoğu belediye veriyor ama hepsinin ki güzel olmuyor içerik olarak. Çoğu belediye ye sen başvuruyorsun diye biliyorum hemen gelmiyorlar zaten 3 ay lik olunca gelenler var