Zeytin_2
İlk trimester de Demir ilacı kullanan var mı sen aranızda. Ben devlet hastanesine gidiyorum. Doktorlar pek uzun konuşmaz bilirsiniz. Ama yine de uzman oldukları için ve ticari amaç gütmediklerini düşündüğüm için güveniyorum. Tek sorun sorularımın yanıtlarını hep kendim araştırmak zorunda kalıyorum. 8. Haftada tahlil sonuçlarımda Demir 8 çıktı. Ama doktor folik asitten başka bişey yazmadı. İlk3 ay çok önemli mümkün olduğunca ek bişey kullanmıyoruz dedi. Başımı kaldıramıyorum. Halsiz ve berbat durumdayım. Hareket edecek Halim Yok. Öğretmenim ve hiç istememe rağmen raporuyum. Hemen çöküyor tüm sistemim. Çünkü Demir düşüklüğü bunu yapıyor. Dün sağlık ocağına grip için gittim sana Demir başlanmalıydı dedi. Ve Demir yazdı. Kafam karma karışık. İnşallah bebeğim bu eksiklikten etkilenmemiştir. Çok endişeliyim. Lütfen ilk 3ay özellikle kullandığınız takviyeleri ve bilgilerinizi Benin’le paylaşın. Teşekkürler
BeybininAnasi
Hangi değer 8di, hgb mi?
Bahar33
İlk 3 ay sadece folik asit kullandım ben
Fadime3543
İlk üç ay ben folik asit kullandım okuduğum gebelik kitaplarında özellikle yabancı doktorların yazdığı kitaplarda Demir’i ilk aylarda önermiyordular diğer vitaminlerin emilimi zorlaştırıyor diyede açıklamışlardı