gozde- yaklasik bir hafta oluyor bas agrsyla ilgli bir post acmistim we Tek bir Allahin kulu birsey yazmamisti bu forum amacini iyice asti bu postu gornce icimde kalmasn dedim. Bu arada bas agrsi bnde yasiyorum bir kac gun ust uste hemde artk hergun bugun de mi agrck diye uyanirdm bnde basimin cewresini bir bantla sarms gibi sanki koca yukleri tasiyormus o bas gibi olurdu agrm surekli ama can cok yakmayan uyusukluk gibi omuzuma kadar atmsti esim her gun masaj yapti ilac almadim basimi babaannelr gibi bagladim bir kac gundur olmuyor cok sukur seninde agrilarn boyleyse stresten kaynkli gerilim tipi bas agrsi yasiyorsn demektir seni uzen skntya sokan strs olmana neden olan seylrddn uzak dur. Insallah gecer.