Peri06 8. Hafta dayım az pişmiş yumurta yedim ama tehlikeliymiş bişi olur mu acaba endişelendim şimdi
26mrv Peri06 24. Haftayım. Yumurta kırdığımızda tavaya cıvık cıvık sarısına banıyorum ne yalan söyliyim ama ilk 3 ay yememiştim korktuğum için
R_abia Peri06 Ne gibi tehlikesi varmış ? Hiç bilmiyorum. Hep az pişmiş yedim hamileğimde bişey olmadı ama tehlikeli olduğunu bilmiyordum 🤷🏻♀️
Fdle Peri06 26 haftalık hamileyim arada yemiş bulundum canım genel de haşlıyorum ben bazen erken kapatıyorum altını geri üşeniyorum o şekilde kayısı kıvamında yedim yani ama rafadan hiç yemedim
Peri06 26mrv aynen bende öyle çok seviyorum maalesef tüketilmesi sakıncalıymış kayısı kıvamı vitamin değerleri kaybolmamış ve içinde olası bakteriler yok olmuş Bi kıvammış inşallah bişi olmadan atlatırız şu süreci ne yiyeceğimi şaşırdım
Peri06 R_abia içinde bakteri olma olasılığı fazlaymış köy yumurtası bide yediğim doğal umarım bişi olmaz doktor da az pişmiş yememelisin dedi
R_abia Peri06 Valla hamileliğimde öyle sevdiğim için hep öyle yedim şükür bi sorun olmadı ama dikkat edilmesi gerekrn bişeymiş bikere yemekten çok büyük bi sorun olcağını sanmıyorum ama 😊
Hazaaalll Bana doktorum kesinlikle az pişmiş yumurta,et,balık yemeyeceksin demişti. Çok netti tavrı. Az piştikleri için bakteri üretiyorlarmış bağırsakta bu da bebeği etkileyebilecek zehirlenmelerle sonuçlanıyormuş söylediği zamanlar araştırmıştım.
nilaylaylaylay Doğruluğunu asla savunmuyorum yapın da demiyorum ama ben gebelikte hiçbir şeyden sakınmadım. 😄